jamila_95 Meltemanneolsun doktor 80% erkege benzedigini soyledi 2 haftaya tekrar gidecegim bakalim🙏🏻 saglikli olsun da🥰
Meltemanneolsun jamila_95 tam emin olamadım ben ultrasondan canım erkek de olabilir ya kızdır ya erkektir 😂😂 sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏼
jamila_95 Meltemanneolsun yok canim ya hic farki yok bizim icin de oyle🤣 insan merak ediyo iste. 11+6da gitmisdim o zaman soylemisti. Iki hafta da gecsin oyle giderim dusunuyorum😁
fatossguness Busra_1627 sağlıklı olsunlada hayırlısı olsun canım allah sagsalim kucagına almayı nasip etsin 🥰🧿