aybarinannesi seyma0661 bugün ben de aynı, 34+0 ve makat geliş. doktorum en fazla 3 hafta bekleyebiliriz yine dönmezse sezeryan görüşürüz dedi, size de öyle mi söylendi
seyma0661 aybarinannesi ben devlete gidiyorum 32.haftada en son kontrolümüz vardı yeri daha geniş bekleyelim dedi net bi hafta vermedi. Bu perşembe tekrar kontrolümüz var bakalım ne dicek. Size devlet mi söyledi özel mi?
Turuncukadin aybarinannesi benimki 24. Haftada şu an 22. Haftada dönmüştü haftaya kontrolüm var son durum ne bilmiyorum ama hala aşağıda gibi hissediyorum
seyma0661 aybarinannesi genelde 37 den sonra gün veriyorlar zaten o saatten sonra dönmesi zor hayırlısı olsun artık
seyma0661 aybarinannesi kimileri hareketliyse döner diyor ama benim kızçe biraz fazla sakin 😂 göbek üstümde bazen yan boşluğuma falan geriliyor
DENIZ_55 aybarinannesi hep baş aşağıya baştan belli suan 29+5 haftayiz ama sezeryan olacağımız için pek sorun değil bizim için pozisyonu 🥴🥴