Hanımlar merhaba
Çikolata kisti ameliyatı oldum 3 ay önce ama malesef 10 gün önce kontrolüm de sağ yumurtalıkta 2 tane daha küçük boyutlu çikolata kistin olduğunu öğrendim 😢
Yaza düşünüyordum çocuk fikrini ama durum böyle olunca çalışmalara başladık.
Yumurtlama dönemim bugün bitti bakalım.. yine o heyecanlar telaşeler 😍 sağlıkla bebişlerimize kavuşalım inşallah 🤲🏻🫶🏻