Sevval_66 Busranur_mnts yumurtan yeterli boyutta değilse ovitrelle vermiyor. Çok yumurtan büyüdüyse çoklu gebelik riskinden dolayı yine vermiyor. Bir de iğneyi soğukta muhafaza etmek gerekiyor kesinlikle. Doktor yazsa da devlet karşılamıyor kendin parayla alıyorsun. Busranur_mnts Busranur_mnts
Busranur_mnts Sevval_66 o zaman muayenemi bekleyeyim Belli olmaz 1000 küsür zaten çok da değil doktor yazarsa alırım inşallah
Busranur_mnts Matmazelll12 işk kolomen kullanımımız mı doktor iğne vermediği de oluyormuş demek bilmiyodum
Arhez20 Busranur_mnts tanıdık eczacın varsa ayırttır en azından zor bulunuyor çünkü verirse alırsın vermezse söylersin