Elemon Kızlar göğüs aramda kızarıklıklar oluştu kaşıdıkça çoğaldılar, doktora gittim önemli değil deyip melhem verdi kullandım bir iki gün geçti. Fakat dün tekrar kasıntı başladı inanılmaz ağrıyor. Tekrar doktora gidicdm . Ama nolur sizin bir Öner’iniz varmı?
Irmakdkm Elemon göğüsler büyüdüğü için sanırım ter yapımca o alerji şeklinde iz oluyo bendede olmuştu zeytinyağı sürdüm birkaç şuan yok şükür
Elemon Irmakdkm altları ve arası oldu aslında göğüslerim o kadar büyük değil. Ne yapmam gerekiyor, zeytinyağı sürsem iyice ter yapmaz mı
Oyaburak65 Elemon ben sürekli zeytin yağı kullanıyorum çatlak kremi yerine göğüslerime göbeğime kalçama hiç terleme yapmıyor
Oyaburak65 Elemon bende de. Vardı ama geçti çok şükür önce kızarıyordu kaşıyordum kabuk oluyordu ama şimdi yok