Ya ben 11+1 im dediğiniz gibi dün 10 15 dakika belirli aralıklarla gelen sağ kasık ağrısı oldu hatta bazen o kadar şiddetlendi ki apandisit mi falan dedim sonra sol tarafıma doğru yatıyordum ağrıyı hissettiğim de sağıma döndüm geçti idrar yolu enfeksiyonu falan mı var acaba o yapmış olabilir belki