Civciv29 keşke baktırsaydın ama bazı doktorlar gerçekten başından savmak istiyor.Kese dediğimiz şey zaten 5. Haftadan itibaren oluşmaya başlıyor.aldırış etme dün acilde hemşire beta hcg değerim 10 bin çıktığı halde kanamama regl olduğun için dedi gebelik yok ortada dedi tek sorun kanamam yoktu randevu gününü bekleyemedim acile kanamam var diye gittim keseyi gördüm anlatabildim mi bilmiyorum ama sıkma sakın canını☺️