Merhaba güzel bayanlar💗
Ben bugün itibarile tam 13 hafta oldum,eşim işi dolayısıyla doktora bu hafta değil,diğer haftanın 2-ci günü gide bilicez,ve o zaman 14 hafta 1 gen hamile olucam.2-li test içinse en uygun zaman 11-13 hafta arasıymış,sizce çok mu geç olcak?yanılma payı yüksek olursa ve kötü birşeyle karşılaşırsan çok üzülürüm,çok heyecanlı hiss ediyorum kendimi.Ne düşünüyorsunuz?
Doktorum geç kalmış olucan ama yine de gel dedi,bu da beni daha da stresslendirdi.