Mickeylover Yaşlarimiz aynı, benimde ikinci doğumum, galiba ilkinde anneliği daha tatmamistik, şimdi bir evladımız var, seni bilmem ama benim güvenip birakabilecegim sadece kocam var, eminim iyi bakacak ama anne yüreği işte 4 yaşına girecek ve bu zamana kadar bir gece bile ayrı kalmadı benden, Allah hepimizi evlatlarına bağışlasın onlarıda bize, güzel düşünelim güzel olsun inşallah 🌹