Anonimcik doktorunuza danışın bence hemen bana gece yatmadan önce iki adet Prilam önerdi. Gebelikte Güvenli kullanılıyor diye biliyorum ama her gebelik farklıdır o yüzden doktorunuz Önermli. Siz doktorunuza kullandığınız ilacı söyleyin bu arada ben de normalde kullanırım bu ilacı Normalde çok doktorlar önermiyor bazı durumlar hariç diye biliyorum geçen göğüs hastalıkları uzmanıyla mı ne konuşmuştum tam hatırlamıyorum ama bu ilaçla ilgili Umarım bir risk teşkil etmiyordur