Rmysakck Merhabalar bugün 38+0 haftalığım ateş basması var felaket bi şekilde sırtıma bıçak saplanır gibi ağrı giriyor kasıklarımda aynı şekilde bebekte çok hareketlenme var daha nişanım suyum gelmedi sizceee??