Pembiskizim ay resmen ben içim yanıyor kanıyor desem yeridir benim o kadar uğraşlarımda 53 kg a düştüğüm vücüt hamilelikle çok abartmamama rağmen 20 haftalığa daha girmeden 63 olmuş 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ yaşla mı alakalı metabolizmam mı ölmüş ağlayanı yok anlayamıyorum hemde günde yaklaşık 8 bin adım atıyorum ama bu gidişle kafayı yiyeceğim 🤷🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Allah kolaylıkla verebilmemizi tekrardan nasip etsin diyelim 🤲🏼 (şekerimde çıkmıyor)