Elif380 Son adet 3 Ocak bebek düşünmüyorum ama bir an içimden test yapmak geldi 2 çocuk var biri 4 buçuk yaş biri 11 aylık
orkidemm_ Elif380 bebek düşünmüyorsan niye korunmuyorsun şayet korunuyorsan da neden içinden test yapmak geldi ve test pozitif lütfen kusura bakmayın ama bana çok tuhaf geliyor
Elif380 orkidemm_ korunuyorum ama buna rağmen olduysa yapabilecek bir şey yok ki sancı var adet yok dünden beri o yüzden yaptım 2. Çocukta da öyle oldu sancı vardı adet gelmedi test yaptığımda çıkmıştı ama bu kadar silik değildi 4 gün geçmişti adet