Gulsennnnb bende 4 olacak ama aynı yerden kesmiyorlar diye biliyordum bende biraz üstü veya altı diye duymuştum orduda oturuyorum ben annem mersinde mersinde doğum yapacağım Allah nasip ederse tek merak ettiğim lazer dikişti😅normal dikişse özele gitmeyi düşündüm tekrar 😅