Kızlar ben 24. Ocakta 4. Gun emriyosu transfer oldum 6 şubatta test yapicam ama dün idrarda gebelik testi yaptım negatifti . Böyle bir durum yaşayıp kanda pozitif gören yada idrarda gebelik testinde pozitif gören var mı. Transfer gununu sayarsak 10. Gun yapmış oluyorum