yeni_anne2 Dhdhdbfhfn evett varr ama dediğiniz gibi 40 lara 60 lara dayanıp düzenli olunca sancı diyebiliriz tam anlamıyla
keyfimin-kahyasi-misin Dhdhdbfhfn var Ama düzen yok haftan ne bilmiyorum haftan dolduysa Yakında düzene girer Bunuda kasılma aralığını takip ederek anlarsin
Dhdhdbfhfn @yeni_anne2 nstye girdiğim zaman bebek hareket ettikçe çok az bişey hissediyordum ama bu nstde çıkan sancı kadar yüksek derecede bi sancı değildi yani
yeni_anne2 Dhdhdbfhfn 37 haftaya göre sancınız yok zatenn benim annem geçen gün diyordu önceden sancı çekmek iyi değill anlık gelen sanclıyla doğum yapmak daha iyi diye daha rahat doğum olurr
Sellennns Dhdhdbfhfn benim düzenli sancım çıktı hissediyorum da zaten ara ara ama sezeryan olacağım 17 şubatta umarım o zamana kadar dayanabilir bebek 😊