Mommirac
Öncelikle Allah sağlık sıhhat versin korktuğunuza uğramazsınız dilerim… bende 5 gün önce 18 haftalık bebeğimi kaybettim üzüntünüzü derinden hissediyorum bu kararı vermek çok zordur eminim… tavsiyem farklı doktorlara görünün… Bir arkadaşıma bütün doktorlar bebeğinin sağlıksız olacağını söylemişler hamileliğinin sonuna kadar ağlamış ve gebeliği sonlandırmakta istememiş… şimdi hamilelere hep doktorlar kötü bşy söylese de dua edin bol bol diyor… sende bol bol dua et … esmail Hüsna, Ayetel Kürsü oku zikir çek… Allah ne dilerse o olur