Melis06 ben iki tane uzun kollu ince hastane çıkışı alıcam onun dışındakileri zıbın kısa kol falan almayı düşünüyorum yaz zaten kat kat giymeye alışmasın Van da yaşıyorum yazın kat kat giydirirsem kışın napıcam 😄 bi kırkı çıkana kadar kundak yapıcam altı ince de olsa olur diye düşünüyorum 6 Haziran benim de