Kızlar bura olmasa ne yapardım bilmiyorum bişey oldumu direk aklıma size sormak geliyor
Genital bölgemde bi iki gün önce bişey çıkmıştı bakınca gözükmüyor ama tahriş olmuş gibi acıyodu. Gün geçtikçe daha kötü oldu bugün şişmeye başladı böyle parmak ucu kadar ince uzun bi çizgi ucu beyazlamaya başkadı iltihap gibi niye böyle oldu 4 aylıkta hamileyim. Napıcam afedersiniz çamaşır giyemiyorum o kadar yanıyorki vajina deliğinin bi tık üstünde çıkmış asla sivilce değil ama ordada iltihap olurmu genel olarak iltihap sıkıntım yoktur