hamileleğimin 7. ayındayım ve üç kez saçımı kestirdim kayınvalidem ve eşimin teyzeleri kestirme çocuğun boyu kısalır dediler ama ben tabii ki de inanmayıp kestirmeye devam ettim 😅 büyüklerimizde saç kestirdikçe çocuğun boyu kısalır ya da ömrü kısalır inancı var çok şükür boyuda kilosuda yerinde kestirmek istiyorsan bence kestir bir anne nasıl rahat olucaksa öyle olmalı diye düşünüyorum