Merhabalar herkese bu ay 2 adet yumurtam gelişmişti 27 ocakta çatlatma iğnesi olmuştum iğnenin 4. Günü gün boyu idrara sıkıştım kesik kesik oldu muhtemelen taş düşürdüm ertesi gün ateş ve titreme oldu 2 gün sürdü sağ boşlupumda nefes aldıkça ağrı oluyor dün acile gidip durumu anlattım serum yaptılar bugün dayanılamayacak duruma gelince dahiliyeye gittim iğnenin 8. Günü crp 146 alt ve ast değeri de yüksek çıktı doktor aksef 500 verdi bu enfeksiyon bebeğin oluşumunu engeller mi beta da bakmışlar bilgim yoktu 10 çıkmış hala iğnenin etkisi sanırım perşembeye kadar antibiyotik ile düşmezse yatış veririm dedi sizce ne yapmalıyım