Aç bırskma kendini belki ondandır dediğin şeyi hamileliğim başından beri ara sıra hep olyor kansızlıktanmı kan yüksekliğindenmi tansiyon inmesimi çıkmasımı veya şeker bilemedim ama kendimi aç bırakmayıp suyu h güzel içtm birazdaha iyiyim
Bence doktora yada ailehekimine böylece anlat
Demir değerine kanına tansiyonuna şekerine baksınlar