ikicocukannesi__ 38+3 te haraket azlığı ile gittim riske atmayalım diyip suni ile doğumu başlatıck doktor arkada kızımı bıraktığım için çok canım acıyor :( suni den de çok korkuyorum dua edin su gibi hızlı sağlıkla dogurayim 😭
Tomrisinizi ikicocukannesi__ Allah yar ve yardımcın olsun kendini kasma güzel düşün bebeğini de strese sokma gevşemeye çalış🤗 hakkınızda hayırlısı neyse o olsun sağlıkla kolaylıkla kavuşun inşallah 💐
2busra ikicocukannesi__ Bir avazda bebeğine kavuşursun inşallah canım dualarım seninle, bizide haberdar et
ikicocukannesi__ Suni sancı takıldığı an tansiyonum çok yükseldi çocukta bende riske girdiğimiz için acil sezeryan alındım çok zor bir sürecms hala toparlanmadm 🥲