Kader-e benim de çatım müsaitti çok rahat doğurursun demişti doktorum ama benim kızımda kanala girmemişti, açıklığım, sancım hiç yoktu. Normal doğumun çok istediğim için 42 haftaya kadar bekledim. Tam otuz saat suni sancı çektim açılmam tamdı ama kızım yine de kanala inmedi bir türlü yapmadım maalesef. Ama doktorum hiç bu kadar zorlayan bir doğumum olmamıştı demişti. İnşallah senin rahat güzel bir doğumun olur. Bol bol hareket et, yürüyüş, merdiven inip çıkma bir de sıcak su çok işe yarıyor diyorlar evde küvetin varsa sıcak suya uzanabilirsin.