Kızlar sizleri okudukça motive oluyorum iyi ki varsınız öncelikle biz daha çok küçüğüz 3 4 haftalık kesemiz inşallah sizler gibi tez zamanda bebişim görür kalp atışını duyarım ilk gebeliğim ne yazık ki 30 haftalık ölü doğumla sonlanmıştı inşallah bu kez herşey yolunda gider