Gzmm Selam kızlar 🌸 bebek kamerası almayı düşünüyorum hazır yarın ebebekte weewel ürünlerinde indirim varken fakat tecrübesiz bir anne adayı olarak ne alacağımı bilmiyorum🤷♀️ Varmı önerisi olan 🙏
Dyg34 Gzmm bende kullanıyorum gün içinde odasında ki beşige yatırıuorum el ayak oluyor insana benim motorola
Gzmm Susam_Annesi hangisini kullanıyor peki bilginiz varmı☺️ Ben wmv812 modelini araştırıyorm dünden beri aslında memnun kalan çok kişi var ,weewelin diğer üst modelleri gereksiz pahalı geldi bana