Arkadaşlar hamilelikten önce mide gastrit sorunum vardı tedavi almıştım. Şimdi hamileyim her yemekten sonra yemeği yemek borumda tıkanıp kaldığını aşağıya inmediğini hissediyorum. Öksürünce hemen çıkıyor kusuyorum günde 7-8 kere. Bu neden ola bilir?? Artık günlerdir büyük tuvalete çıkmadım midem bomboş karnımda dümdüz belliki bağırsaklar boş. Neden bu derece hazımsızlık yaşıyorum ben??? İnmiyor yemek aşağıya ya. Yemektende kastım günde toplasan toplasan bir tabak kadar etmez yediklerim