Busmumyy 5+1 olduk var mı benimle aynı ya da yakın olanlar süreci birlikte götürelim arkadaş olalım ❤️🙏
Edizhr Busmumyy valla 30 Aralık yumurtlama 5 haftalık ama sat tarihine göre 7+3 günlük daha Dr gitmedim ama yumrtlamaya göre bekliyorum kendim 7 haftalıkken gideyim dedim
Busmumyy Sultankut hayırlı olsun canım sağlıkla kucaklayalım inşallah ilk gebeliğin mi kaç yaşındasın 😍
Tutuuu Sultankut acaba ne zaman öyrendiniz hamile olduğunuzu? Benim sat 4 ocak bügün adet olmadım test yaptım negatif çıktı ama kasıklarımda ağrı var yumurtlama günümden bu yana belimde de zaman zaman agrı oluyo
Sultankut Busmumyy amin inşallah evet ilk gebeliğim ondan biraz heyecanlıyım🤭 27 yaşındayım ☺️ siz peki
Busmumyy Sultankut maşallah benim 2.gebeliğim 33 yaşımdayım bende ilk bebeğimi 27 yaşında hamile kalmıştım aynı heyecanı yaşıyorum tekrar ❤️
Kardelenalya Benimde en son. 28 aralik bugün adetim geçtiği için test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim çok şaşkınım 3 cu hamileligim
Sultankut Tutuuu regle 4 gün kalmıştı sabah ilk idrarla kaset test yaptım baya belirgin çift çizgi çıktı erken gebelik testlerine çok güvenmiyorum çok yalancı pozitif çıkıyor ondan kaset yaptım kanda da 117 çıktı o şekilde öğrendim
Jdjdjdldl Busmumyy benimde sat 29 Aralık sadece kan verdim iki kere kese görmeye hiç gitmedim haftaya randevum var bulantım ara ara oluyor bulantı yoksa kalp atışı da sıkıntılı diyorlar bilginiz var mı
Busmumyy Jdjdjdldl hiç duymadım canım böyle bir şey bazı kadınlar hiç sıkıntı yaşamadan çocuk doğurabiliyor