Nz1 Kızlar Allah nasip ederse Ramazan ayında 12.haftama gireceğim. Henüz doktoruma sormadım ama oruç tutsam bir zararı olur mu sizce? Gebeliğim sorunsuz ilerliyor şimdilik elhamdulillah. Siz tutmuş muydunuz,zorlandınız mı?
Seherkarakoc Nz1 ilk 3 ay ve son 3 ay pek tutulması taraftarı değilim ama bunyeniz kuvvetliyse iyi bı sahur yapıp bol su içip tutabilirsiniz. Bende üç aylarin başında çok tutmak istedim ama hem son ayimdayim hemde sürekli tansiyonum düşüyor cesaret edemedim
Bezelyelerimm Nz1 tutan gayet saglıklı olan da var eğer vıcudunuz bunu kaldırıyosa doktorunuz bır sorun görmüyorsa siz bılırsınız . Ben şahsen kendı adıma yataktan aç uyandıgım ıcın tutamazdım su tuketımıne dıkkat edın ama mutlaka gebelıkte su cok onemlı bebek ıcın
2baby1cat Nz1 bende tutmak istiyorum. Şu an 15 haftalık hamileyim ramazanda 19 haftalık oluyorum. Ama ben o kadar çok acıkıyorum ki inanılmaz su için dayanabilirim ama sabah uyandığımda gerçekten açlıktan ölüyorum o yüzden tutabilir miyim bilmiyorum.