12betul Kızlar şimdi ben 26. Günlük lohusayım ilk haftalar rahim toparlanana kadar sancı normal ama o haftalarda olmayıp 2 gündür baya regli sancısı gibi geçmeyen sancı çekiyorum . Ve kanamam da yok var mı bilgisi olan ? Yaşayan
obiranne3 12betul öncelikle geçmiş olsun, gözünüzaydın🌸 Üşütmüş olabilirmisiniz? üşütme ağrısını az çok hissediyorsunuzdur öyle bişey mi yoksa, bu daha farklı bi ağrımı dedirtiyor? enfeksiyon değildir inşaAllah. doktora gidin tedbir amaçlı
12betul obiranne3 bebiş kucağımda tam yazamadım 😅 Allah razı olsun teşekkür ederim ❤️ ama değişik bi ağrı karın kaslarım içten ve dıştan geçemeyen bi ağrı . Randevu aldım perşembe günü ama . Karnımı sıcak tutuyorum ama geçmiyor . Görünen bi enfeksiyon belirtiside yok .