Zehra9393 ay sezaryen olmayın normal doğumun her şekili kabulüm :) bana 4 cm de teklif ettiler ama çok gelmedi sancılar suni sancı ile ilerliyorduk 8 cm de artık taktırdım 5 dk sonra oğlum geldi epıduralden sonra bir şey hissetmedim takılırken de zaten sancım olduğu için bir acı olmadı doğumuda hızlandırdı dikişleri de hissetmedim mis gibi oldu ikinci sezaryen oldu bana göre zordu normalde hemen ataktaydım sezaryende dikişler çok zorladı ben normal diyorum :)