Visneli1so-s normalde tatlıya bayılan birisiydim ama dediğiniz gibi başlarda tatlıdan aşırı şekilde tiksindim tatlı gördüğüm yerde kusma isteği geliyordu iştahım da genel olarak çok kapanmıştı 18. Hafta civarı bulantılarım geçti tatlıyla aram düzeldi şimdi canım çekiyor ama yine de birazcık fazla yesem hemen mide bulantısı yapıyor ekşi, tuzlu şeyleri falan daha çok seviyorum. 24. Haftadayım son birkaç gündür yine hafif hafif bulantım oluyor ama tekrar bir şeylerden tiksinecek kadar olmadım. Bu arada cinsiyetimiz kız ama tatlıyla ekşiyle alakalı olduğunu zannetmiyorum hiç tamamen hormonal bu dönemde. Ablamda başlarda tatlıdan tiksinmişti ama onunki erkek oldu mesela