Aslında 13+5’te vajinal ultrasonda erkek gibi görmüştüm, kendi doktorum değildi başka bir asistan hekimdi. O da evet erkek gibi ama kesin değil dedi. Bugün 14+3’te kendi doktorumda kontrolüm vardı, hem vajinal hem karından ultrasonla baktı ama bir şey söylemedi; henüz erken dedi. O yüzden Nub’a bakıyorum ☺️