Durugibi biiiranneadayiii şuan hiç bir şey hissetmiyorum ne bilim ya ben mi anlamıyorum acaba diyorum 😂
miniminibebek Durugibi bizi erkek tahmin etti devletteki dr perşembe özele gideceğim inşallah belli olur 16+0 olucaz
FgD Bize önce erkek sonra kız dediler 😂 detaylıyı bekliyoruz bakalım sağlıklı olsun da çok önemli değil 💖