Hilal_2302 Merhaba. Kızlar bu şekilde çıktı yumurtlamadan 10 gün sonra sonuç bu şekilde yükselir mi ? Normalde 0.1 ve 0.3 arası çıkıyor Bu ay geç yumurtlama gördüm Ocak 22-23 inde yumurtlama gördüm 24 ünde çatlama oldu.
Eldgrn Hilal_2302 10. Günde iseniz daha erken gebeliğin çıkması için en az 12 gün diyorlar. Ayrıca değeriniz tam 2 çıkmamış 2′den küçük çıkmış net olmadığı için de o şekilde girilmiş sisteme
Eldgrn Hilal_2302 kan için 12 gün doktorum da dahil bu şekilde söyledi hatta beta değerine göre idrarda bile çıkabiliyor 12. De
Eldgrn Hilal_2302 Dediğim gibi net değer yok küçüktür işareti olduğu için net değerinizi öğreniyoruz ama sonuçlar yine negatif, Hakkınızda hayırlısı olsun