Merhabalar, 37 haftalık hamileyim. Kızımı ayağımda sallarken karnıma şiddetli bir tekme attı. O zamandan beri bebeğin hareketini hissetmiyorum. Yaklaşık bi sekiz saat oluyor. Kızım hasta ve eşimin gelmesini bekliyorum. Ne yapmalıyım? Sıkıntılı bir durum var mıdır?