Aleyysss000 ya ben de size yazacaktım biliyor musunuz kullanıcı adınızı arıyordum🥹 şeker yğklemem çıktı bugün doktorumla görüştüm çok şükür sıkıntı yok, çıkmadı. Ama tsh kafamı karıştırdı, kadın doğum doktorum çok önemli değil demişti 3.0 çıktığında ,bugün dahiliyeye yönlendirdi(3.78 çıktı) dahiliye doktoru da çok yüksek değil takma kafana dedi. Ama ben korktum zeka geriliği yada gelişiminde aksaklıklar olur mu diye🥹