25+0 olduk bugün. Bir oğluşumuz olacak inşallah ilk çocuk olduğu için ne almamız gerekir tam bilemedik . Çeyizimde bebeğin beşiği yatağı felan vardı ona uygun dolap alacağız. Bugün de Ebebekteki indirimden hastane çıkışı, zıbın , bir kaç tulum, süt sağma makinesi , biberon , emzik aldık. Doğum 19 Mayıs görünüyor ama tansiyondan dolayı erken olabilir