Melisa35 Sergul1425 benimde ilk doğumum suni sancıylaydı Bende 36+3 haftalığım 3 gündür belimden kasığıma vuran ağrım var karnım taş gibi olup bebeğim toplanıyor acile gittim 2 cm açılman var sancın da az var eve git 3 dkda bire düşünce gel dedi bende beklemedeyim 🙄
Sergul1425 Melisa35 yaa evet bnm de karnım taş gibi dokunsam bile ağrıyo acaba bnm de açılma falan mj var aklıma takıldı şimdi
esra34_ Busra2711 eğer normal doğum istiyorsan Ağrı geldikçe ahududu çayı ve adaçayı bacaklarında derman kalmayana kadar squat yap çok iyi geliyor günde iki gün önce ahdudu çayı iki fincan adaçayı 3 güne doğuma gittim hiçbir ağrım yoken yaptım içtim işe yaradı
_mrveee_ Kızlar ağrılarım benimde oluyor 35 haftalık olduk böyle adet sancısı gibi ara ara olup geçiyor aceba doğum sancısı mı oluyor o birde bebiş toplanıyor ara ara
Sergul1425 _mrveee_ yalancı sancılar olabilir okuduklarıma göre doğum sancısı geçmeyen çok ağrılı olur muş
rozamomy Sergul1425 akşam 7 deydi randevum canım, nst cekildi sürekli sancı çıktı yine. Şimdi serum yapıldı düşecek mi sancilar acaba diye tekrar nst çekilecek serumu bekliyorum
rozamomy Sergul1425 normal olacağı için açılma falan beklicekler, serumdan sonra azaldı bi tık cuma günü tekrar çağırdılar
rozamomy Sergul1425 normal olacak canım, ilk doğum bekliyoruz bakalım 😐 sen de haber ver bugün gidince
Sergul1425 rozamomy kasılmam ve sancım çıktı acil ameliyat dediler yatış yaptım bekliyorum canım dua bekliyorum🤲
rozamomy Sergul1425 gözün aydinn Allah sizi birbirinize bağışlasın 🥰🥰🙏🏻🙏🏻🤲🏻 kaç kg doğdu bebişş, ultrasonla uyumlu çıktı mı 🥰