Bhrkerem1261 Minicikbal ben ilk başlarda gittim bi kere o denk geldi onun dışında asistanlar bakıyo numunede geneli böyle doktorların
Selenayylmz Minicikbal 3 yıldır ömür hocaya gidiyorum gayet memnunum 2. Gebeliğim var şuanda yine takibim onda tavsiye ederim sizede
Emumi Minicikbal ben en başından beri Abdulkerim Üçüncüye gidiyorum çok memnunum Ömür Erdenin genellikle asistanları oluyor diye duydum
Obirtazeanneee Minicikbal çok iyi ilgili ama ben gittiğimde asistanı bakmıştı kendi bakmadı ama mükemmel bir doktor benim tavsiyem Abdülkerim üçüncü özelden bir farkı yok adamın