Lafee karbonhidrati az tuketin,protein agirlikli beslenirseniz iyi olur
Ödem icin bu haftalar biraz erken bol su ve yuruyus yapabilirsiniz
Ben 33+2 deyim 5 kg aldim suan
Tabi her bunye farkli 14.haftaya kadar 7 kilo vermistim kusarak.sen yiyebiliyorsun o da iyi aslinda😁Ama saglikli beslen canim