Nys1600 Kızlar aşırı derecede yürümek erken doğuma neden olur mu ve yürüme sonrası kuyruk sokumu bel bacak ağrısı kasık sancısı oldu 1 gün şiddetli ertesi günü daha hafifti bugün ise rahmimde batmalar var. Vajinal akıntı normal su gelmesi kanama falan yok. Rahim ağzı açılmış mıdır o sancılardan ? Yoksa o daha mı farklı oluyor? Lütfen bilen yazsın çok korkuyorum haftam 21
Girlmama Nys1600 bişey olmaz ben o haftalarda kızıma alışveriş yapmak için avm ye gidiyordum saatlerce o mağazadan o mağazaya gidip geliyordum tabi geceleri ağrıdan uyuyamıyordum eşim masaj yapıyordu dinlen bolca özellikle benim o haftalarda ağrım çoktu şimdi daha iyiyim
Nys1600 ArasMom__ çok rahatsız değilim 2 gün kasık sancılarım oldu kasıkta baskı hissettim dinlendim epey hafifledi şu an o tarz sancı yok ama sadece batma var rahmimde bebek hareketlerini de hissediyorum eğer açıldıysa diye korkuyorum
ArasMom__ Nys1600 hatırladımda ben 14 haftalıkken 5 6 saat ayakta kalmıştım kaç saat full halay çekmiştim abimin nişanıydı, akşam eve gittiğimde bendede ağrı olmuştu kasıklarımda falan, çok korkmuştum sonra uzandım hep dinlendim geçti şuan 29+1 oldukk
Nys1600 ArasMom__ benim ara ara sancı giriyor çıkıyordu o yüzden korktum bi de çok yürümek açılma yapar diyorlar ya
ArasMom__ Nys1600 canım şöyle söyleyeyim çok yürümek son haftalarda geçerli birde rahim kısalığı olanlar düşük tehlikesi olanlar ve serklajlı olanlar için tehlikeli. Ama sağlıklı bir gebelik varsa ne kadar yürüsende birşey olmaz. Ben 21. Haftamda öğrendim rahim kısalığım olduğunu sonra dikkat ettim daha çok uzanıyorum uzun yürmüyorum ama nomral çıksaydın bende normal devam ederdim. Sen detaylıya girdin mi ne kadar çıktı rahim uzunluğun
ArasMom__ Nys1600 rahim uzunluğun iyise sıkıntı yok demektir. Açılma son haftalarda olsun diye yürüyüş yapılır bebeğim küçücük rahiim ağzında bile değil açıklık olsun sıkıntı yapma
Nurrrrtek Nys1600 canım o kadar kolay olmuyor o açılma ben en son bebek adagi indi 7cm açılmada hissettim bebek hareketi gibi değil yani
Nys1600 ArasMom__ sizin kaçıncı haftaydı? Bebeği nerede hissediyorsunuz? 21.haftam kasıklarımda hissediyorum hareketlerini. Yukarıda hissetmem gerekmez mi?
ArasMom__ Nys1600 şuan 29+1 bazen kadıklarımda bazen göbeğimin üstünde önceki haftalrda bende kasıklarmda hissederdim ama büyüdükçe yukarı gitti bugün kontrole gittim başı yukarıda ayakları aşağıda hem kasıklarda hemde yukarıda hareket hissediyorum
ArasMom__ Nys1600 evet normal canım. Ben makatımda bile sanki hissediyorum o kadar aşağı vuruyordu bide bebek hıçkırırkende çok aşağıda hissetmek normal
Nys1600 ArasMom__ ben ChatGPT ye sordum şimdi yapay zeka falan ama zeki cidden bana diyor ki sancılar yok olduğu için erken doğum belirtisi değildir erken doğumda sancı yok olmaz şiddetlenerek artar kasık batmaları da rahim kasları yorulduğu içindir dinlenince muhtemelen 1-3 gün içinde azalarak kaybolur kaybolmazsa doktora gidin ancak sizin durumunuzda azalacaktır yazmış 😁
hamcokelek33 Nys1600 ben de hep chatgpt ye soruyorum🤣 benim kasık ağrılarım olduğunda genelde duşa giriyorum ılık su çok iyi geliyor hemen geçiriyor. Denediniz mi?
Nys1600 ArasMom__ valla doktora sordum bu aynı soruyu görüldü attı geçti ben de kopyala yapıştır yapay zekaya sordum cevap bu 😂