Merhaba kızlar ikinci hamileliğim ve troidim çok hızlı çalışıyor endokrinoloji bölümüne sevk etti dahiliye doktorum sizler de bu bölüme giden var mı neler yaşadınız ? Birazcık korkutuyor bu durum beni ilk hamileligim de hiç yaşamadım. Acaba ikili test yapıldığında herhangi bi sorun çıkar mı ?