Myybayb bende bu yuzden 1 hafta yattim hastanede idralde enfeksyon böbrekler de sıkinti cikti buyume dedi sonra taş dusuruyon dedi kültür aldilar ondada şükür ureme yokmuş antibiyotik li serum verdiler normal serum verdiler ayriyetten vücut suyla atsin diye taburcu oluncada 500 lik antibiyotik yazdi yine bunu mutlaka bitir kullan dedi insallh geçer son 2 haftam kaldi bi sorun olmadan dogumum olur insallh