Kızlar merhaba bişey soracağım 21+5 haftalık hamileyim ilk gebeliğim yatarken genelde sola doğru yatıyorum daha iyiymiş ama sağa da dönebiliyorum gece istemsizce bisey olur mu gündüzleri de koltuğa düz uzanıyorum düz uzanınca bebek haraketleniyor hissediyorum bi zararı olur mu bebeğe rahatsız olmuyorum ben yatarken