Gunellka kızlar bana dua edin yarin 12 +6 olucam ikili test yaptiricam . Lütfen dua edelim ilk gebeliyim kimyasal oldu . kan vermekten kötü söz duymaktan o kadar çook korkuyorum düşündükce bayilacam gibi ((hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza insAllah
Nilayy95 Gunellka içini ferah tut annesi 🙏🏻 bol bol dua et. Sonuçların iyi çıkacak 🌸 karnını sevdikçe onun sağlıklı olacağını ona söyle.
Aleynanaz Gunellka bende yaptırdım yarın sonuçlarımi öğrenmeye gidecem korkma endişe etme içini ferah tut evet insanın elinde değil ama insan endişeleniyor korku sarıyor vücudu rabbim inşallah ikimizinde ve tüm yaptiranlarin sonuçlarını güzel çıkartır 🩷
hamcokelek33 Gunellka hiçççç takmayın kafanıza💖 ben de sizin gibi çok heyecanlıydım. İkili test bir tanı testi değil, ihtimal testi. Bebişi görmeye odaklanın, içinizi rahat tutun
Canh20 Gunellka rabbim gönlüne göre versin allah ne derse o kendini ona teslim et herşey yoluna girer inşallah
Gunellka Aleynanaz canim insAllah senin de cevaplar iyi olur Allah razi olsun . ac karnina mi verdin kan testini