Arkadaşlar bugün aylık kontrolüm vardı doktora gittim kaç gündürde sancım vardı ama ben gaz sancısıdır diyordum doktora falan anlattım vs nst ye bağladı sancım çıktı sonra doğumhaneye gönderdi tekrar nst ye bağlandım sancı yine çıktı sonra altan muaneyle açıklık var mı yok mu ona baktılar açıklık yoktu erken olduğu için sancıyi kontrol altına almak için yatış vermek istediler bende yok dedim sizce kabul etmeyerek hata mı yaptım