merhabalar kızlar doktorum 90kapsüllük folik asit verdi folidays adı. Değerlerime baktı herhangi bir problem yok dedi. Bu ay 2. denememiz ve folik asit bitmek üzere. Acaba aynı folik asiti mi almalıyım? Açıkcası araştırdığımda acvison maxijuno almayı düşündüm. Bunu doktor önermeden de alabilir miyim sizce? Ayrıca her şey yolunda dese de içimde huzursuzluk var ek takviye kullanmak istiyorum. Eşim için keçiboynuzu, kendim için hayıt macunu kullansam bir problem olur mu sizce?