hyhyk Kızlaarr yeni haftada kaç haftalık oldunuz ☺️ biz tam 11 haftalık olduk cuma günü randevum var cinsiyet tahmini isticem doktordan çok merak ediyorummm 🥰 sizde durumlar nasıl
Annemmmm1 hyhyk 30+1 haftalık olduk zaman çok hızlı geçti bana şu zamandan sonra geçer mi bilemiyorum 😃
hyhyk Annemmmm1 ayy maşallah 🥰 bana hiç geçmiyo gibi geliyo ya bide 1 aydır görmedim hiç çok merak ediyorum bi an önce cuma günü gelsin 😀😀
Annemmmm1 hyhyk o aralar bana da öyleydi bir baktım kaç aylık olmuşuz şaka gibi geliyordu başta kızım olacak inşallah 🎀🥰
hyhyk Talentedmom evet benim ara sıra devam ediyo hala en son 7 haftalıkken doktora gitmiştim 1 aydır görmüyorum açıkçası durumu nasıl merak ediyorum 🥰 ikili test yaptırdınız mı
Talentedmom hyhyk yok çarşamba 12 haftalık oluyoruz o gün yaptıracağım inşallah ben 2 kere gittim doktora artık başka doktora gideceğim