Dfnsyn Merhabalar 34+4 gebeyim. Hala çalışmaya devam ediyorum, bugün biraz yoruldum bebeğim sol tarafta toplandı ve çok sertleşti, 2-3 dk sonra normale döndü. Bu kasılma mı oluyor, kasılma böyle bir şey mi
TheMuhtesem Dfnsyn evet böyle oluyor kasılma. Dinlenince geçiyor genelde ama bu haftalarda artık normal bu kasılmalar. Çok sık tekrarlarsa doktorunuza bildirin genede ne olur ne olmaz
Elifimsib Dfnsyn 24. Haftadayım 21den beri ara sıra oluyor doktor ağrılı ve düzenli olmadığı sürece sıkıntı yok demişti. Bazen üst üste birkaç kere oluyor hafif masaj yapıp dinleniyorum geçiyor. Başka sebeplerden ötürü Progestan kullanıyordum normalde bu hafta bırakacaktım ama ara sıra olan kasılmalardan dolayı devam etmemi istedi doktor. Kasılmalar aynı zamanda ağrı da yapıyorsa ve çok sık oluyorsa doktora görünmeniz daha iyi olabilir
Dfnsyn TheMuhtesem hareketimi kısıtladı direk ve idrar ihtiyacımı az önce görmeme rağmen idrar var hissi uyandırdı. İlk kez kasılma yaşadım o halde 🙈
TheMuhtesem Dfnsyn evet çok sık olmadığı sürece normal. Zaten anormal bir durum olunca anlıyorsunuz içinizi rahat tutun
zeydalp Dfnsyn evet normal tabi doğum yaklaşıyor artık benek toplanıp kasılıyor. Eğer sancın olursa ve düzenli aralıktaysa ozmn hastaneye gitmen gerekir ama sancın yoksa endişe etme çok normal
Dfnsyn ZeynepDuru17 devlet hastanesinde diyetisyenim servisler arası çok dolandım birkaç gündür bugün de iyice yorulmuştum sanırım ondan oldu
tazeannesese ZeynepDuru17 merhaba, peki 19.haftalarda normal mi benim bir kaç defa bir yerde toplanıp sertleşti ama sancı olmadı
ZeynepDuru17 tazeannesese normal kendinizi çok zorladiginiz da stres sıkıntı yaptığınız da da olur dikkat edin devamli olursa doktorunuza soylersiniz
Dfnsyn Elifimsib çok şükür sancı yapmadı ama sanki idrar isteği aşırı yaptı. Biraz da şaşırdım sanırım ilk kez oldu
Senaasyaali Elifimsib İyi akşamlar bende 25 haftalık hamileyim ve benim 16. Haftadan beri var kasılmalarım çok şükür rahim ağzım normal ama bende progestan kullanıyorum siz günde kaç kez alıyorsunuz. Neredeyse hamileligim başından beri progestan alıyorum ve bu durumda beni tedirgin ediyor
Elifimsib Dfnsyn evet bebiş toplandığı zaman bende de aşırı idrar hissi oluyor heralde o an idrar torbasına baskı yapıyor diye düşünüyorum. Haftanız artık yalancı kasılmalar için normal diye biliyorum rahim kendisini hazırlamaya başlıyor artık sağlıkla zamanında gelsin inşallah bebişlerimiz🙏
Elifimsib Senaasyaali 12. Haftadan beri kullanıyorum ben de başlarda lekelenmem oldu sonra ağrılarım çok oldu bebek çok aşağıda rahim ağzına baskı yapabilir kısalma olabilir ne olur ne olmaz devam edelim dediler sonra bu kasılmalar başladı falan derken bu gidişle bırakamayacak gibiyim 🤦♀️ başlarda üç kere kullandığım bile oluyordu şuan günde bir kere fitil olarak kullanıyorum ama ağrın kasılman olursa iki kere de kullanabilirsin dedi doktorum. Ben de bu kadar kullanmak sıkıntı olur mu diye korkuyordum ama doktorum bi zararı yok merak etme önlem amaçlı kullanman daha iyi olur dedi. Ablam da 7. Haftadan 30. Haftaya kadar kullanmıştı bi problem olmadı çok şükür. Bende fitil olarak kullanmama rağmen bulantıya sebep oluyor o çok rahatsız ediyor beni 🤦♀️